Van Iit Om Intraday Opsies Op Nifty


Van IIT om intraday opsies op Nifty Vind aanleiding van 'n interaksie met Rajesh, whos baie nifty handel opsies op die Nifty. Hy was nie net die wenner in die eerste uitdaging, maar is ook tans op meer as 100%, 20 dae na die tweede uitdaging. Wat maak hom spesiaal maak, is die feit dat hy op meer as 150% in die laaste boekjaar handelsmarkte aktief. Onderrig: MTech (Rekenaarwetenskap), IIT Beroep: Aktiewe dag handelaar en 'n sagteware-ingenieur Stokperdjies: Tafeltennis en meditasie Vind na aanleiding van die interaksie op 2 Augustus 2013 Hoe het dit alles begin? Ek het 2 broers en beide ploeteraars in die aandelemarkte en was gelukkig dat een van my broers hoofsaaklik belê en die ander ambagte opsies aktief. Ek het my aandelemark loopbaan dag handel in aandele met marge en ook klein stukkies kort termyn ambagte. So ek wil hê om my broers te bedank vir die bekendstelling van my om die markte. Hoe het jy aanvanklik uit te voer? Het 'n paar gelukkige ambagte te begin, maar was nog nooit suksesvol handel aandele, blaas my rekening 'n paar keer in die proses. Die meeste van die ambagte is gebaseer op guts en 'n paar wenke gegee op TV. Hoe het jy dit regkry om voort te gaan handel wanneer jy hierdie verliese gemaak en vir hoe lank? Ek is 'n goeie werk en dat my toegelaat om aktief te bly in die markte, en voeg by handel kapitaal van my salaris aan die einde van elke maand, dit was 'n bedekte seën. Ek het begin handel in die vroeë 2005 en hierdie metode van handel voortgegaan totdat Mei 2006 toe daar 'n skielike daling in die mark wat 'n groot terugslag was nie net vir my dag ambagte, maar ook op my aflewering ambagte, wat ek opgewonde in paniek. Hierdie voorval was 'n eye-opener oor hoe handel gebaseer op die nuus, TV kyk of op 'n vermoede kan nooit werklik winsgewend te maak, tensy ek die nuus voor almal anders gedoen. Dit is toe ek bekend gestel aan Tegniese Analise en dit het begin met leer kandelaars. As en wanneer ek meer geleer het oor tegniese ontleding, het ek gevoel skielik dat dit moontlik is om stelsels gebaseer op strategieë wat kan hardloop soos 'n geld maak masjien verwydering van alle menslike emosies. Dit het ook gehelp dat ek goed dop script en die outomatisering agtergrond het my gehelp het om 'n paar stelsels. Jy kan sê dat ek meer as 1000 strategieë uit daarna getoets om nou. So het hierdie stelsels eintlik geld te maak? Die backtested resultate gemaak geld in teorie, maar wanneer dit toegepas word om die werklike markte dit didnt. Die meeste van die resultate is gebaseer op open prys, maar die oop prys wat jy sien wat jy eintlik kan kry, terwyl die handel die markte het 'n groot variansie. Wat dra ook by tot hierdie is die slippages, makelaars koste en ander belastings. So persoonlik vir my net stelsels gebaseer op tegniese didnt regtig goed te werk en dit is toe ek ook begin studeer op die sielkundige kant van die saak. Wat ek het begin agterkom was omdat mense volg soortgelyke tegniese / fundamentele analise strategieë, daar val, wat kry stel (bul of beer strikke) rondom belangrike tegniese / fundamentele punte in die mark. Tipies scenario waar die mark skielik lyk lomp / lomp gebaseer op die gewilde aanwysers en reverse net te trap die handelaars. So watter soort strategieë het jy volg? Omstreeks dieselfde tyd het ek ook 'bekend gestel aan termynkontrakte en opsies en uitgevind het dat ek beter by intraday handel en dus die meeste van my poste is nooit oornag gedra was. Ek het aanvanklik begin soek na tempo setups maar soos en wanneer ek begin om meer waarde aan die sielkundige kant, dit verskuif na die spot bul / beer strikke, spot verskille en ek het ook 'n eie aanwyser gebaseer op die volume van die bulle / dra op die staander grafiek. Dit is wat ek is volgende vir die laaste paar jaar en dit is om goed te doen vir my. Die meeste van my ambagte is opsie ambagte en dus saam met kyk na tegniese kaarte, ek het ook begin meng dit met 'n strategie wat gebaseer is op oop rente, geïmpliseer wisselvalligheid en opsie pryse. Basies die strategie met behulp van die data voorspel watter kant van die opsie is skeef om te beweeg, hetsy oproepe of sit en ook die trefprys beste geposisioneer vir hierdie. Sedert die strategie wentel om die spot strikke of opsie skews soos hierbo genoem, tipies die meeste van die ambagte sal wees toonbank tendens ambagte. Ek persoonlik vind dat dit 'n lang opsies regtig werk goed vir so 'n toonbank tendens stelsel. Daar is 'n paar ingewande gebaseer ambagte, maar ek meestal hou met ambagte wat deur die stelsel wat ek volg. Maar die kritieke ding is om ons te aanvaar as mens foute kan maak en kan meegevoer raak, so dit is die beste om net soveel geld in jou handel rekening wat jy kan bekostig om te verloor hou, veral wanneer die handel in opsies. Maar hulle sê opsie kopers nooit geld te maak; dit is net die handelaars wat te doen? Twee dinge wat ek nie doen terwyl die handel opsies is hou dit oornag of handel in-die-geld-opsies. Wanneer jy opsies oornag hou, die tyd verval gebeur vinniger en as jy handel dryf in-die-geld-opsies, die absolute opbrengs wanneer jy op jou ambagte is nie veel. Ook een van die dinge wat ek vermy as 'n opsie koper is om piramide, wat toe te voeg tot die bestaande oop opsie posisies soos en wanneer dit gaan in my guns. Wanneer jy opsies wat jy veg tyd wisselvalligheid en prysbewegings te koop, so ek persoonlik nog nooit daarvan gehou pyramiding en altyd verlore wanneer ek gedoen het. Sodat jy nooit dra opsie posisies oornag? Daar is tye wanneer ek oordrag opsies, maar ek verminder die grootte aansienlik. Ook die opsie posisie te voer gestuur is nie, want dit het 'n verlies gemaak het, so laat ons hou dit die volgende dag met die hoop dat dit herstel. Dit is hoofsaaklik omdat die derm iewers sê dat daar meer in die handel verlaat om te speel. Uit net die geld opsies? Dit is 'n baie hoë hefboom, is daar geen geld bestuur reëls? Hefboom is 'n tweesnydende swaard, maar 'n baie belangrike deel van die besigheid. Een boek wat 'n eye-opener was vir my was op Posisie Sizing deur Van Tharp. In terme van hoeveel handel kapitaal, volg ek 'n unieke strategie. Ek kom met 'n aangenome grootte handel vir my rekening op grond van my risiko-aptyt, neem aan dit is 10 lakhs. Maar wat ek eintlik bring in my handel rekening is net 15% van hierdie, wat R 1,5 lakhs en my maksimum risiko per handel is 3% van my aangenome handel grootte (10 lakhs) wat 30.000. Maar as en wanneer daar 'n wins by hierdie Rs 1.5 lakhs, per handel grootte hou gaan hoër as die 3%. Gewoonlik sal ek winste te onttrek van die handel rekening indien die rekening grootte bereik tussen 2 tot 3lks om dit terug te bring na 1.5lks. Die idee agter die grootte handel toenemende met winste is om moontlikheid van 'n eksponensiële terugkeer gee en ook Van Tharps invloed. Ek kan nie sê dat ek dit vervolmaak, omdat die strategie soms veroorsaak groot hoeveelhede van wisselvalligheid op die handelsrekening veral waar dit het van wat positief deur nogal 'n bietjie die feit dat dit plat. Vandag kan ek bekostig om hierdie risiko met 'n kussing van 'n voltydse werk te neem; Ek kan hierdie strategie te verander deur 'n klein bietjie as ek voltyds verhandel. Op hierdie manier van die bestuur van geld het goed gewerk vir my, want ek hoofsaaklik handel uit die geld opsies wat op / af kan gaan baie vinnig. My handel aktiwiteit optel nogal 'n bietjie soos en wanneer die mark nader verstryking en is meestal in Nifty opsies as gevolg van die hoër likiditeit. Wat doen jy met die winste, gaan spandeer dit? Dit is baie belangrik om dit nie hanteer as lotery geld en spandeer dit. Ek sien dit as 'n normale inkomste en gebruik dit om my finansiële doelwitte te vul. Ook omdat dit 'n sekondêre inkomste vir my, ek maak dit 'n punt om 20% van al my bedryfsinkomste toeken vir 'n sosiale oorsaak. Jou gunsteling boeke? Trading om te wen deur Ari Kiev en die meeste van die boeke deur Van Tharp, veral die een op posisie grootte. Watter raad sal jy ander gee? Daar is geen stelsel wat kan waarborg dat jy terugkeer, in die laaste 1.5 jaar winsgewend my verhouding van wenners te verloorders is teen die beste 62 tot 38. Dit is belangrik om dit te verstaan ​​en dus bestuur jou risiko dienooreenkomstig. Trading is oor die bou van kans in jou guns tel, een van die grootste redes vir my strategieë om te werk is om Zerodha as die makelaars waar ek nie hoef te bekommer oor Gelykbreekpunte terwyl handel, veral groot hoeveelhede in uit die geld opsies. Trading is soos 'n professie, mense neem dit liggies veral as gevolg van die lae inskrywing versperring. Dit neem net 'n dae tyd om 'n handel rekening oop te maak en 'n bedrag oor dit, maar as jy is verbind, gefokus, gedissiplineerd en gereed om tyd leer spandeer, jy moet dit 'n gedagte gee voor die aanvang van of die voortsetting van handel as jy reeds begin Toekomsplanne? Om in staat wees om dit aangenome handel grootte waar ek my werk kan stop en 'n voltydse handelaar bereik. _______________________________________ Dankie, Rajesh, vir die insigte en hopelik jou goeie lopie in die huidige 60-dag uitdaging bly en in staat wees om voltyds te handel gou. Gelukkig leer, Moenie kyk na die ander wenners

Comments

Popular posts from this blog

Gft Forex Login

Aanlyn - Beurs Youtube